CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, December 16, 2011

tumpang lalu

assalamualaikum..


tumpang lalu sat..lama tak update blog ni. ada benda menarik nak bagitau tp ada la sebab kenapa aku tak update blog ni. first sbb aku malas on laptop bila balik rumah.abih tu, dah sepanjang hari kerja ngadap pc dah kt ofis tu. second sbb aku dah terminate celcom broadband. so kalau nk online, kena la guna bb ni. masalahnya,bila guna bb ni utk online, x dpt la aku nk berbbm dgn geng aku. n bila aku x berbbm dgn geng aku, mula la mai byk gosip..rasa mcm artis lak aih. haha! sebab ketiga: aku pernah try update blog ni guna bb ni directly..somehow, rasa susah lak sbb byk limitation. kalau salah tekan keypad, dia bawak pi page yg sebelumnya.

anyhow, since aku dah update blog ni, nak la bagitau semalam ada farewell lunch utk meraikan pemergian dua orang staf dari department aku. dua2 perempuan; sorang dah keja kat department tu utk 7 tahun, sorang lagi 4 tahun. rasa mcm tak best lak bila depa dua transfer out sbb aku suka kacau depa ni kat ofis. don't get me wrong, i kacau sbb mmg tu dah hobi aku n depa dua2 ni pun isteri orang. tapi memang aku suka kacau makcik2 kat ofis tu..eh2, makcik lak..akak2 la..haha! back to the lunch story, kami buat lunch tu kat restoran puti bungsu, jalan yap kwan seng, kl..dekat jgk la dgn ofis aku tu. semalam tu kira 1st time la aku makan kt restoran masakan padang. aku agak terkejut bila depa start hidang lauk sepanjang-panjang meja yg kami duduk 20 orang tu. rupanya style depa ni, depa letak je dulu. kalau kita amik makanan tu baru depa caj..aku agak pening jugak nk decide apa yg aku nak makan semalam..haha! cuma aku boleh kata, makan kat situ sedap la jugak dan harga pun tak la super mahal. nak post gambaq tp susah lak guna bb ni. nanti rajin aku update k.

till next time! peace!

0 comments: