CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, September 5, 2009

bbq session with abah..

sj je aku tnya bapak aku aritu, "abah, tahun ni abah x buat ikan bakaq abah lg naa...". tp bpk aku snyp je x ckp apa...mmg tiap2 kali ramadhan bapak aku akan buat ikan bakaq dia ni...bg aku ikan bakaq bapak aku ni mmg lain dr yg lain..stylo la bg aku. n every ramadhan kena ada la..razz. rsnya thn lps aku x dpt mkn kot sbb posa kt utp ja...rsnya la, aku pn x igt sgt.
ptg td bila aku trun dr bilik, terhidu bau yg ckup aku knal...bau ikan bakaq bpk aku...perghh, bau dia mmg sempoi la!
so, apa lg...kena la tlg bpk aku bkr ikan tu lak sbb pgnye aku dh tlg mak aku buat kuih sket...arini aku jd ank yg sedikit solehnye....hihihi.
nway, ni ada la sket gmbq yg aku snap guna hp aku ni jek....

setup ikan bakar pak wan & son.

huh, bapak aku ngan selambenya duk ats lantai tu..huhuhu!

rsnya? perghh!! gila sdp la...tq abah!

PEACE!!

2 comments:

hise said...

cayalah dinseung..at least thn ni hg dpt rasa ikan bakaq special from lovely dad..ape pun kim slm kt family hang..

Look at me dinseung..

wandin said...

insyaAllah TOP.