CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, June 15, 2009

......

3.09 pagi selasa, 2 hari sblm btolak ke subang.............mcmna progres keta myvi? aah, insyaAllah kami akan dpt capai target spt yg dharapkn. tlg2 la doakn team UTPPEC bjaya nti ya?

esok rumet aku dh nk blk...tggl la aku sorg2 di umah aku ni...bosan la aku nti, dah xde lagi org nk tgk FO n gelak2 lg...dh xde org nk psg clips big bang + wondergirls + snsd + ft island + hyori. nway, thanx rumet sbb sudi tmankan aku. tharu rs d hati ni.

bila duk sorg2 nti, mula la otak aku memikirkn crita2 lama yg akan buat hati ni sedih....love sick sungguh. awat la aku still fikirkan dia....? damn! i dun like that kind of feelings. well, life must goes on rite? but the question is, can i move on? wallahu'alam.

ngantuk dh la........till next time.
PEACE!


3 comments:

x bdk bilik no 2 said...

semoga berjaya bro ngn MYVI tuh..
hehehe..
cian ang dok sorg2..
huhuhu..
xpa2..
xsmpi smggu jek pun agi..
gud luck bro..

wandin said...

thanx nuar....

hise si TOP said...

tahniah dinseung