CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, June 12, 2009

letih....

assalamualaikum

rs mcm dh lama x update blog ni smpi asrul pn tgur. ni haa nk crita sket xtvt aku spjg tempoh aku 'menyenyapkn' diri tu.

1st skali, aku bz ngn hardbound utk fyp aku....alhamdulillah dh siap dh. :)
weekend aritu lak blk png p knduri yazid..repair keta lg..huhuhu!

2nd, aku bz dgn projek perodua tu....mmg keja aku minor jek tp pening nk cari brg nk buat keja tu....insyaAllah, keta tu akan siap. mudah2an, smua modifications tu mdtgkn hasil yg diinginkn....doakanlah team utp blh menang nti...amin.

n arini, aku amik cuti dr projek tu sat n p ke KLCC sempena OGA 2009. aku dh agk event tu bkn utk aku, tp gagah jgk nk p. aku drive dr utp dgn rumet aku. smpi jek dh tghari. p lunch kt klcc tu sat n after jumaat prayers br la grak ke OGA...wats my opinion? hm, 1st skali, memandangkan aku ni major in automotive, event td tu mmg x kena dgn aku nyer qualifications. kemudiannya pulak, diorg ni byk pamerkan their own technologies which are good in the eyes of those who work in the oil and gas field, but bg aku yg xtau apa2 ni, x fhm la...sian lak kt rumet aku n huda yg bhrp nk submit resume kt companies yg participate idlm OGA tu, tp x bjaya....huhuhu! xpa rumet, hg akan dpt keja yg sesuai dgn qualifications hg, insyaAllah.

aih, jeles lak bila bca ada hamba Allah tu p bcuti dgn family smpi 3 hari....aku ni lak, duduk ja kt utp ni buat projek.............. :(
nway, tggl brp hari ja lg...aja2 fighting! jia you wandin!!!

until next time,
PEACE!!

1 comments:

hise said...

tq rumate sbb doakan aku..amiiinnn..