CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, June 23, 2009

home sweet home

akhirnya, hari yg dtggu2 dh tiba...bkn stakat nk blk umah ja sbb aku pn slalu blk kan? tp sbnrnya, hari yg dtggu2 tu ialah hari utk aku mninggalkn utp. nape aku tertggu2 hari ni? sbb aku dh letih sgt bljr kot. and tmpt tu spatutnya jd kenangan manis utk aku, tp terpalit pulak kenangan pahit yg mnyeksa perasaanku. anyway, aku bsyukur gak msuk ke utp ni sbb dpt knal dgn kwn2 baru n mgkn tmpt tu akan jadi batu loncatan utk aku mdptkn kerja dan hidup dgn lbh sempurna. aku xkn lupakn kenangan yg aku lakar di utp tu. arigato! tp hrpnya aku x sangkut final sem ni..huhuhu!

anyway, aku pn dh smpi ke umah...aku nk enjoy cuti puas2 smbil mntk keja...cari experience dlu. mn tau kot2 nti dpt offer yg lbh bgus. mmbr2 yg dh keja pn pesan supaya aku enjoy dlu cuti ni..nti dh keja x dpt dh cuti mcmni. btl gak tu kan?

hm, ms tgh drive td aku duk tbyg je gulai ikan mama aku...tp smpi umah tgk xdak lak...huhu! slh aku gak x bgtau nk blk arini..kan dh x dpt rs gulai ikan tu..?!! tp xpa, esok2 masih ada..oh gulai ikan bawal.......... :)

dari gelugor,
PEACE!!


5 comments:

hise si TOP said...

tadaima tomodochi dinseung..ala kenangan pahit tu akn jd manis gak nanti biler kite dh tua..enjoy ur holiday rumate

wandin said...

tadaima TOP!!
insyaAllah..
hg pn enjoy holiday jgk TOP!!

x bdk bilik no 2 said...

aik??
bermanje2 pulak bdk2 bilik no 4 ni..
eh silap..
sori3X..
x bdk bilik no 4..
kuikuikui..

wandin said...

no 4? slh tu nuar
tu bilk acad...
aaah, klo mcmni aku x bg la hg amik alih bilk kami tu.

hise si TOP said...

nk perli org xpndai dh la siap salah bilik lak tu hahaha ( msti korang cek tiap2 ari blog wandin ni nk bg komen)..
dinseung..everybody here for you..