CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, June 4, 2009

Ittakita

Alhamdulillah...dh abis dh aku nyer FYP presentation smlm.
ok ke tak? hmmmm, mcmna nk jwb soalan tu ek? ntah le, yg pntg aku dh prsnt wlaupn projek aku tu kurg mcapai objektifnye....x kisah la aku dpt apa pn, yg pntg aku lulus. 4 jam kredit tu..tp dlm hati nk jgk dpt result yg ok kan? huhuhuhu!

anyways, thanx to my sv Dr Setya, Ir Dr Masri, muai, saf, todd, pundak n kwn2 lain yg mbantu..klo x krn sumbangan n pertolongan kalian, projek aku xkn siap. terima kasih.

what's next? dissertation hardbound n perodua eco challenge project. hardbound insyaAllah akan setel dlm ms tdekat...perodua nyer projek tu lak, masih dlm progres. insyaAllah akan siap...competition will be from 18-20th june 2009. doakanlah team utp ni blh mng ye?

hmmm.....walaupn hati x sbr2 nk tamatkn pengajian kt utp ni, akal masih tertanya2 mampukah aku grad sem ni? hrp2 xde la sangkut apa2 kan? aku pn dh x lrt nk duk cni lg. apa yg mampu aku buat skrg hnyalah berdoa, dan ku hrpkn juga doa dr keluarga dan shbt2 ku.

smpi post seterusnya,
PEACE!!

1 comments:

hise said...

aku tetap doakan hg