CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, May 1, 2009

Aku igt xmau slalu sgt post kt blog ni...tp td mcm ada bnda best so aku buat la new post ni.

Td aku, ise (rumet aku), nabil (housmet aku) and sab p ipoh, nk cr brg sket kt gerbang malam tu. Dh dpt cari brg, kami pn p mnum sat kt pesanjung..asrul n baroque pn ada gak.Pastu blk la..dh lewat kan.

Dlm keta tu kami pn nyanyi la beramai2 dr ipoh smpi utp (gilo apa la bdak2 ni)....hehehe! Tp dlm byk2 lgu tu, kami ternyanyi 1 lagu ni...lagu yg agk sedih utk aku. Lagu apa?...janji tinggal janji by kru.

"Tibalah kita di penghujung persimpangan
Di penghujung jalan cinta kita berdua
Terpaksa ku relakan tak daya ku halangkan
Kerna ku tahu cintamu bukan lagi milikku

Menanti hatimu kembali padaku
Menanti purnama jatuh ke riba
Beratnya di mata sebaknya di dada
Melihat kau bersama dirinya

Gadisku, yang ku pinta hanyalah satu
Semadikanlah kenangan mu bersama ku
Walau ditakdirkan tak bersama lagi
Kau gadis pertama yang ku cintai

Oh kasih, sebelum kau melangkah pergi
Ke pangkuan teman baru yang kau sanjungi
Lihatlah ke mataku lihatlah padaku
Lihatlah airmata di mataku kerna mu

Kau pernah berkata, cintamu adalah selamanya
Rambulan menjadi saksi, janji tinggal janji
Kata pada diri ini, di mana kan ku cari ganti
Gadis seistimewa senyuman penawar hati duka

Takkan ku rayu kembali padaku
Walau di hatiku terasa rindu
Beratnya di mata sebaknya di dada
Melihat kau bersama dirinya

Gadisku, yang ku pinta hanyalah satu
Semadikanlah kenangan mu bersama ku
Walau ditakdirkan tak bersama lagi
Kau gadis pertama yang ku cintai

Oh kasih, sebelum kau melangkah pergi
Ke pangkuan teman baru yang kau sanjungi
Lihatlah ke mataku lihatlah padaku
Lihatlah airmata di mataku kerna mu"

Hm, aku taip lyric ni k...bkn just copy paste..huhuhu!

Though it has already been 2 months from "that day", lagu ni still buat aku rs sedih...huhuhuhu!
Anyhow, i have to move on rite? I think i am ready to move on....maybe.

Sblm aku end post ni, ni ada 1 gmbr yg agak sedih gak la bg aku...gambaq pantai kt Dungun. Only "she" knows when diz pic was taken n for wat occasion. :(


Till then,
PEACE!!

4 comments:

Anonymous said...

jgn sedey2..bro...huhuhuhu...

killabee said...

uishh sedeh giler hehehe.

pokya said...

bro.lek bro. dunia belom berakhir kate shaden... nk aku nyanyi ke lagu tu... heheh... tahniah la sempena perlantikan sebagai presiden. aku doa, hang x lama la jadi presiden.. hehehe...

wandin said...

thanx bros for ur comments!!
Allah bless u all!