CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 13, 2009

Dua dh abis

Alhamdulillah, 2nd paper dh abis..EIS ptg td kt block N. cuak gak bila depa ckp blok N xde aircond ari isnin aritu..mau bpeluh gak aku. tp nsb baik la td ada je air cond tu. how was my preparation? tnya la ousmet aku..hehehe! n how was the paper? okay la...alhamdulillah. klo nk compare dgn effort aku, aku sgt2 puas hati sbb doa aku dimakbulkan. alhamdulillah..

so, tggl la lg 2 paper..adv manufacturing tech 18/5 n engine design 29/5. dua2 susah n dua2 perlu byk bc...ni yg lemah sket ni. 2 paper ja tp 29hb br abis. ada lak yg tggl lg 4 paper tp direct 19, 20, 21 n 23hb...tough kan? xpe, aku doakn dia blh jwb. insyaAllah boleh nyer.

nway, just hoping i'll have the motivation to study well for my last 2 degree exam. mn nk dpt motivation? insyaAllah, aku akn dptnyer motivation. lgpn utk ms dpn aku gak.

hm, terasa nk blk penang sat selasa dpn...lama gila x blk though rumah aku x la jauh sgt...perut ni pn kena servis ni, dh berkarat sket ni (if u know what i mean..hehehehe!)

utk keluarga dan kwn2 yg menyayangi diriku, terima kasih ats sokongan n pertolongan kalian.

until next time,
PEACE!!

3 comments:

serul & ise said...

wan din aku ngan ise syg ko...hahahaha (ise merempat kat bilik aku ni)

kinnik said...

balik la.. pi makan kat raffi tu.. eeemm.. mlm ni nak pi makan kat situ lah.. jgn jeles :P

wandin said...

cis kuasa 14!
hampeh la kak...
xpa, org blk selasa nti smpi khamis..tiap2 mlm la mkn sana.
raffe + abg misai!!!