CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 6, 2009

Ipoh out day

Smlm dlm duk bz2 siapkn report (dlm stdy week ni...huhuhuhuhuhu), aku n rkn2 batch aku yg sama2 msuk utp bkn dr spm, kuar enjoy kt ipoh.
plannya nk mkn sushi king kt IP then trus ja main boling. malangnya, ampang superbowl tu pnuh lak. jd kami pn p la mkn ja kt sushi king tu.
so, ni la gmbq aku mkn kt sushi king tu.

hampeh ja aku yg x fotogenik ni, msti xmau tgk kamera tu...hehe! =p

ni lak shoyu ramen....agk2 besaq mn la mangkuk dia tu kan?

ni je la yg aku mkn smlm...nmpk sket kan? tp letih gak la nk abiskn ramen tu. kena kongsi gak dgn nuar n mantan presiden KJL, br blh abis...huhuhu!

so, ni la 1st experience aku mkn kt dlm sushi king. maklum la, aku ni hulu sket. hehehe! slalu beli sushi kt kaunter tu ja. smlm masuk, duduk n mkn dlm tu...ok gak la. =)

so pas mkn, kami gagah gak p cari boling. we went to greentown mall nyer boling alley. 1st time main kt ctu....ssh gila k dpt bola yg elok. tp xpa, p pn utk enjoy2 ja.
n it was a fun nite out with the guys n girls.

pas boling, p mnum lak pesanjung...lepak lama gak, lyn shisha dlu. n ada lak penyerahan kuasa oleh mantan presiden utk aku ganti dia. presiden kelab apa? SECRET!!! hahaha!

dh setel mnum mkn2 kami pn blk la ke utp. dlm keta dgn nuar n fik (mantan presiden) ada sikit luahan perasaan...pastu aku ttup radio keta nuar tu, lyn nyanyi sorg2..(lyn jiwang lps dgq nasihat dr kwn2 aku).
n pastu, jd mcm aritu. karaoke bergerak dr ipoh ke utp. hehehehehehe!

nway, smlm mmg best! mlgnya dh xdak peluang lg nk buat mcmtu sbb pasni smua dh bz dgn exam masing2 n xtau lg bila blh jmpa especially bdak2 ppuan tu.

nway, gud luck guys n girls for our final exams!
all da best!

from,
KJL's new president
wan amirudin

PEACE!!

6 comments:

hise said...

girls tu la hurmm..i wonder who? apep un congrats Mr.Pres

asrul said...

cayala mr pres...elaun entertainment naik!!!!

bdk bilik no 2 said...

uiissshhhh..
smpi kete aku pun masuk dlm blog..
blog mr Pres pulak 2..
hahaha..
bangga2!!!
TAHNIAH2..
bilerr nk upgrade tenet kt cni mr Pres??

kinnik said...

aisehhh.. last month ada member day utk sushi.. semua yg kecik2 rm2 jer.. kalau dok dr tgh hari sampai petang makan pun murah jer lagikk

mantanPRESIDEN said...

emm...nk komen sket..spatonyer gmbr Mr Pres byk sket hr 2..:)sb die man on the show kn..hehhe

wandin said...

ada member day mehh? xtau lak...maklumla, org kmpg....mn la tau bnda2 mcmni.

tun, sori....tu kena tnya kameraman...hehehe!