CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, May 15, 2009

jiwang di petang jumaat

assalamualaikum

ptg ni nk jog x blh, so aku buat post baru.
xdak topic pn sbnrnya, tp terigt nk letak puisi rangga ms dia nk fly p us tu...eh, sat....hgpa tgk ke crita AADC tu? hehehehe!

aku dh berulang kali dh tgk crita tu...rsnya 8 or 9 kali kot..x sure la exact number brp, but around those figures tu..hehe!

ni ha puisi si rangga tu..

perempuan datang atas nama cinta
bonda pergi karena cinta
digenangi air racun jingga dalam wajahmu

seperti bulan dalam tidur di hatimu
yang berdinding kelam dan kedinginan


ada apa dengannya?

tinggalkan hati untuk dicaci
lalu sekali ini aku lihat
karya surga dari mata seorang hawa

ada apa dengan cinta?

tapi aku pasti kembali
dalam satu purnama

untuk mempertanyakn kembali cintanya

bukan untuknya, bukan untuk siapa

tapi untukku, karena aku ingin kamu
itu saja..



rsnya, btl la kot puisi dia mcmtu. aku dh tulis ats kertas dh...tp bila scan x clear sbb aku tulis dgn pencil..huhuhu!

apa kaitan puisi ni dgn aku? mmg tadak apa pn..just nk jiwang2 petang jumaat ni.
jgn marah haa...:p

peace!!

4 comments:

hise said...

whatever you do..i'm always support you rumate

Anonymous said...

me tu babeh...

bdk bilik no 2 said...

Atas nama cinta~~~
lagu flop poppy ke rossa ek??
xpe din..
not isey n asrul jek..
WE all support u..

wandin said...

huhuhu...tharu siot kwn2 sygkn aku!
me tu babeh? apa dia tu bendahari oi?