CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, May 26, 2009

Sorry guys...

Sorry, my first background song tersgt2 jiwang. aku teringat lagu ni dr citer Boys Over Flowers n sj je psg..tp bila dh main blk, hati aku tsentuh lak. lagu ni dimainkan bila Geum Jan Di (heroin citer tu la) ada mslh or dlm kesedihan. vokal Kim Yu Kyung dlm lagu Starlight Tears ni, bg aku, tersangat2 la sayunya. msg yg cuba disampaikn mmg smpi ke hati aku. bila bc lak translation nyer, lg la 'feeling' n jiwang. n for the 1st time, aku x kisah dengaq lagu yg sama utk berulang2 kali. huhuhu......


oh ya, citer BOF ni adalah citer korea pertama yg aku lyn dari mula smpi abis n jgk citer korea pertama yg buat aku tertunggu2 episod seterusnya. citer ni sgt menyentuh perasaan, kena lak dgn timing n keadaan aku ms citer tu dikeudarakan. sigh.......walaupun citer ni cuma remake from the series done in taiwan, japan n hongkong, i still feel it touches my heart.

tu je kot.

akak, sori.....kali ni lg jiwang lak. :(

PEACE!

3 comments:

hise said...

be a jiwang man is not illegal

kinnik said...

eleh.. mcm tak biasa tgk adik jiwang.. ekekekeke.. tgk sapa kakak la pulak kan? kekekekekekkekekekekekekekek

wandin said...

haha..tu la, akak la ni. tnjk pengaruh x elok..hahahahahahahaha!
tp lagu ni serious best kak, try cari translation kt internet..org pn ada gak translation dia..huhu!