CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, May 22, 2009

Cuti dh abis

'cuti' aku aritu dh abis...3 hari blk penang. pergh, lama jgk aku x blk sbnrnya. umah ja dkt tp x blh blk. anyway, dh blk dh...n dh cuci perut dh. hehehehe!

sblm blk lg aku dh set date dgn akak aku nk mkn kt raffe...ni la 1st time aku mkn kt kedai mamak ngn akak aku...biaq betui?!! btui la n dia blnja...tu yg btmbh2 best. tp mlgnya, raffe mlm tu agk mgecewakan aku....dengit!!! dh la lama x mkn ctu tp dia lak kureng sedap. tp xpa, aku still support raffe. praboo (penebar roti canai kt ctu) x pcya akak aku tu btui akak aku. apadaaa...muka dh cop pn x pcaya lg..oh ya, signboard raffe pn dh btukaq baru. sorry, x dpt amik gmbr sbb cahaya mlm tu x best..aku lak mn ada DSLR mcm asrul...hehe!
2nd nite, p lak nasi ganja.....fuhhh, dia pnya high smpi lani aku rs lg..hehehe! eh2, jgn slh fhm....nma ja nasi ganja, tp xdak dadah pn. actually, nasi tu nasi dalca. xtau nasi dalca mcmna? then, mai la ke png aku blh tnjkkan..:) Kami pggl nasi tu nasi ganja sbb klo mkn msti rs 'syurrr' ja. dia pnya sambai nyioq mmg A++! klo mkn ns tu mmg kena tmbh lg..tp disebabkan kwn2 aku dh ada thp kesedaran yg tggi about their health, kami x jadik tmbh....aku pn tpksa la thn nafsu aku mlm tu...haduh, mcm2 brubah selama sebulan aku x blk ni..huhuhu!


nway, skrg dh smpi utp blk, kena fokus for 3 lg bnda yg x setel...tlg2 la doakn aku ye?

till then,
yang ikhlas,
wan amirudin bin wan mohamad noor

PEACE!!

4 comments:

hise said...

aku doakan kebahagiaan hg rumateku..

mosazu said...

aku pon doakan kebahagiaan hang jugak! :D

Anonymous said...

ni pesal tetiba sebut psal DSLR aku ni?? belasah kang...

bdk bilik no 2 said...

ang ni..
asai balek UTP ja cter pasai mkn..
ang igt apa??
ktorg kenyang kaaa??
hehehe..
open table laaa banja ktorg..
hehehehehe..